יום חמישי, 20 בספטמבר 2012

זיון עם תיירת

אחרי חופשה קצרה של שבוע בים המלח, הבנתי שהתיירות בארץ ברמה טובה מאוד במיוחד מבחינת התיירות הבאות עלינו לטובה.
לחופשה נסעתי עם שני חברים קרובים, הגענו ביום הראשון ורוב הזמן היינו עסוקים בלהתחיל עם בחורות יפות שהשתזפו בים או שהשתכשכו בבריכה במלון בנסיון להשיג סקס.
הכרנו המון בחורות סקסיות ורובן היו תיירות, חלקן צעירות וחלקן יותר מבוגרות מה שבטוח שכולן זורמות.
אני רוצה להתרכז בסיפור שהיה לי עם תיירת בריטית בשם סנדי, בחורה בת 27 , יפייפיה ממש עם גוף משגע, כמעט ולא רואים דברים כאלה בארץ.
את סנדי פגשתי לראשונה בחוף ונגשתי לפטפט איתה קצת וממש הופתעתי מרמת הזרימה איתה, לאחר כמה דקות כבר קבענו שניפגש בערב ונצא לאכול איפשהו, היא הביאה לי את מספר החדר שלה במלון ומספר הטלפון שלה ונפרדנו.

בערב התארגנתי, התגנדרתי והתקדמתי לחדרה בשעה שקבענו, היא כבר חיכתה לי מחוץ לחדר לבושה בחצאית סקסית וחולצה עם מחשוף נכבד.
חייב לציין שהבחורה הזאת היא פשוט פצצה מהלכת ואני מתחרמן מכל רגע על ידה.
עשינו טיול קטן ונכנסנו למסעדה מפוארת, אכלנו ארוחה טעימה ושתינו יין והייתה שיחה מאוד נעימה וזורמת והרגשתי איך נבנה ביננו מתח מיני חזק מאוד במהלך הערב.
כשסיימנו את הערב התקדמנו שוב לכיוון המלון וחשבתי לעצמי איך אפשר להזמין אותה אליי לחדר בלי להראות גס ולבסוף החלטתי להציע לה וזהו.
אמרתי לה שיש לי יין בחדר ואפשר להמשיך את הערב, והיא שמחה וזרמה איתי בכיף.
הגענו לחדר, סידרתי קצת את הבלגן והבאתי לנו בקבוק יין והפעלתי מוזיקה ברקע, שתינו, רקדנו והיה כיף מאוד ואז הגיע הרגע שבו החרמנות והסטלה משתלטים.
נישקתי אותה היא זרמה ואפילו כמעט לא בלעה אותי מרוב להט, הנחתי לה ידיים לה ישבנה הסקסי וחירמנתי אותה ומיד עברתי למשש את החזה העגול והנפלא שלה וברגע שהיא שלחה יד לעבר הזין שלי הבנתי שזה הזמן לעבור למיטה.

השלכתי אותה למיטה והיא מיד התחילה להתפשט גופה היה סקסי, עורה חלק ומשגע החזה שלה עגול וגדול הישבן כאפרסק גדול וטעים.
הורדתי מעליי את הבגדים והצטרפתי אליה למיטה עירום וחרמן, בלי לחשוב פעמיים מצמיד לה את הזין לפה, היא חייכה חיוך רחב ומיד הכניסה אותו לפה ומצצה אותו במסירות רבה התברר שהיא מוצצת ממש טוב כי כל הגוף שלי רעד והרגשתי שאם היא לא מפסיקה אני יכול להשפריץ לה בפה, והחששות שלי התנבאו ובאמת לא החזקתי מעמד וגמרתי לה בפה.
הרגשתי קצת מובך אבל סנדי מיד הרגיעה אותי ואמרה שלא נורא, היא דווקא אוהבת לבלוע שפיך חם.
אמרתי לה שתכף יעמוד לי שוב והפעם היא תגמור, היא אמרה שהיא משתוקקת לזה ובינתיים שיחקה לי עם הזין בנסיון להעמיד אותו, שיחקה קצת עם היד וקצת עם הפה ולבסוף הוא נעמוד אחרי כרבע שעה.
הזין נזקף ממש חזק ולא אכזב אותי, ירדתי לה קצת לכוס, ליקקתי לה את הדגדגן והיא ממש התחרמנה ונהייתה רטובה לאחר כמה דקות הרגשתי שהיא כבר מוכנה לחדירה.
הצמדתי את הזין לכוס שלה והתחלתי לשפשף בפתח הכוס, זה ממש גירה אותה ויצאו לה גניחות קלות של הנאה.
ואז בלי שום התרעה מוקדמת חדרתי חזק פנימה עד הסוף, היא צעקה אבל התעלמתי והמשכתי לזיין אותה סקס אגרסיבי, כל כמה חדירות הוצאתי את הזין והכנסתי בעוצמה פנימה הכוס שלה היה ממש רטוב ואדום והאישונים שלה התרחבו הבנתי שהבחורה התחרמנה, הרמתי לה את הרגליים למעלה והצמדתי אותן לגוף שלי ועליתי מעליה בתנוחה שהיא תרגיש את החדירה שלי ממש חזק , והמשכתי לזיין בתנוחה הזאת והיא בינתיים גונחת באנגלית "כן" , "קדימה" וזה ממש מדליק אותי.

אחרי עשרים דקות שטחנתי אותה והרגשתי שהיא עומדת לגמור, סיבבתי אותה לדוגי והעלתי הילוך, התחלתי פשוט לזיין אותה בכל הכח היא הגניחות שלה הפכו יותר ויותר חזקות והיא שרטה אותי בגוף מרוב הנאה ושכרון חושים, אני המשכתי בשלי ומזיין אותה מאחור ומרשה לעצמי תוך כדי להפליק לה בטוסיק ממש חזק שהטוסיק שלה נהיה אדום.
רבע שעה זיינתי אותה ככה בדוגי חזק, שנינו כבר מתנשמים ואני מרגיש שעוד רגע היא מגיעה לאורגזמה של החיים ואז יוצאת לה אנחה חזקה של "כן" באנגלית והיא נופלת סחוטה על המיטה ולא מצליחה לתקשר.
לאחר שהיא התאוששה התקלחנו וחזרנו למיטה לישון, אבל אני לא נשארתי חייב ונתתי לה למצוץ לאחר שבזיון השני לא גמרתי, היא מצצה לי בשמחה ומכל הלב ורק אחרי ששוב גמרתי לה בפה הלכנו לישון, "עייפים אך מרוצים".